#7

Måndag igen. Jag fattar inte alls var veckorna tar vägen, dom bara flyger förbi! I helgen har jag roat mig med lite allt möjligt. I fredags var jag så där dödstrött som bara går att vara en fredag. Låg hemma och slöade med tacos och film. I lördags var jag ute å cyklade i det helt fantastiska vädret. Det var verkligen det underbaraste vädret på länge. Det var en sån där krispig, färgglad och solig dag. Åkte ner till Knallen för att kika lite på Emmaus och Myrorna sen mötte jag upp Pontus på stan för en fika på Viskan. Det var gött. Gick att sitta i t-shirt!! I oktober! I BORÅS! Kvällen spenderades sen hemma hos Carro med klass, åttor och lite annat folk. Väldigt trevligt!
Jag hittade även en super super fin bokhylla på Myrorna i lördags, hoppasdes på det bästa om att den skulle finnas kvar idag och vips, nu står den hemma hos mig!! TACK MAMMA!!!!!!!! Den passar som handen i handsken och nu är det mycket mysigare hemma.

I skolväg så har vi börjat en ny kurs, Datoriserad mönsterkonstruktion. Det känns jätte roligt men det går lite långsamt ibland. Kanske blir bättre när vi börjar vara i halvklass. Annars så är det lika roligt som vanligt! Skolan är fab fab fab och vill inte vara någon annanstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0