#6

Sedan sist har jag haft min första inlämning. 2 kjolar. En apful kjol som våran lärare ritat och egen ritad. Den blev fin. Den har draperade fickor och är rak och enkel i övrigt. I morgon börjar vi på nästa uppgift, tror det kan vara herrskjorta som står på tur.

I övrigt så har jag fått mitt kontokort skimmat, kollat/lyssnat på Oskar Linnros på Åhaga, varit på tygmässa, varit i norrland på finaste farmors 80-års kalas och mest luffat runt med mina kamrater.

Dags att sova och ladda för fyra dagar med 8.30-16.30 dagar. Och zumba i morgon förstås...


Kommentarer
Postat av: Ewa Östlund

Verkar som du kommit över värsta chockén ang SD... eller går det..? Roligt att du kommer igång med skrivandet, vi är ett gäng som gärna tar del av livet i Borås, vi väntar också på möjlighet att beställa kläder, storlek kvinna ;o)

PoK/M.

2010-10-06 @ 10:39:40
Postat av: linn

så länge det är en c-storlek så går det att beställa:)dam blues är nästa damplagg som kommer upp....

2010-10-06 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0